بازدید 3342
۸

 فهرست بانک‌هایی که وام مسکن ندادند اعلام شد

اولین فهرست بانک‌های متخلف از قانون جهش تولید مسکن توسط سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸ 19 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، ابوالفضل نوروزی، سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در گفتگو با صدا و سیما با اشاره به بانک‌های متخلف در اجرای قانون جهش تولید و تامین مسکن اظهار داشت: بانک ملی باید ۱۰ هزار میلیارد تومان، بانک ملت ۱۲ هزار میلیارد تومان، بانک تجارت ۱۱ هزار میلیارد تومان، بانک صادرات ۱۳ هزار میلیارد تومان، بانک سپه ۶ هزار میلیارد تومان، بانک کشاورزی ۱.۷ هزار میلیارد تومان، بانک رفاه ۵ هزار میلیارد تومان، پست بانک ۶۰۰ میلیارد تومان، بانک کارآفرین ۳ هزار میلیارد تومان، بانک سامان ۳ هزار میلیارد تومان و بانک اقتصاد نوین ۴ هزار میلیارد تومان باید پرداخت کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: برای بانک‌های متخلف تاکنون ۹۵ هزار میلیارد تومان جریمه مالیاتی تعیین شده است.

به گزارش فارس، پیش‌تر اسامی بانک‌ها و استان‌های متخلف از قانون جهش تولید در اولین جلسه شورای عالی مسکن در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور بیان شده بود و اولین فهرست این بانک‌ها توسط سرپرست دفتر اقتصاد و مسکن وزارت راه و شهرسازی رسانه‌ای شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
خخخخخخ
برای من که از اوضاع بانک ها اطلاع دارم این سوال مطرح است که چگونه است که سهم دو بانک بزرگ ملت و تجارت در تامین وام مسکن از بانک های نسبتا ضعیف تر مانند صادرات کمتر است انچه مشخص است کمر به نابودی بانک خصوصی صادرات بسته اند شرکت های ورشکسته را به بانک صادرات می دهند و طرح های درامدزا مانند کارت سوخت را به بانک ملت و طرح های نفتی را به بانک های ملت و تجارت و طرح های زیان ده را به بانک صادرات با ورشکستگی بانک صادرات چه کسی جوابگوی سهامداران ان است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مدیر عامل و مدیران بانک صادرات چه می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بانک آینده و مدیران که نزدیک به دو سال است نماد سهم بسته و سهامداران متضرر شده اند و دولت هم هیچ کاری نمیکند . مال مردم را برده ساخت و ساز کرده و با بیشرفی کامل میگه ورشکسته ام . دولت باید اقدامی کند و مال مردم را از حلقوم مدیران این بانک بیرون بیاورد .
سلام. برای وام مسکن تابستان سال گذشته ثبت نام کردم. بلاخره آذرماه قرارداد محضری امضا کردم. ولی بانک ملت بر خلاف قانون مرا در اسفند ماه مجبور به امضا متمم و افزایش سود از 18 به 24 کرد و کس هیچ کس هم نگزید در حالی که این افزایش سود برای کسانی بود که بعد از 13 بهمن قرارداد امضا می کنند. مدارک هم موجوده. هر کی می گی رسیدگی می کنن بسم الله. تابناک جان اگه ادعات میشه پیگیری کن و بهم ایمیل بزن تا مدارکشو برات بفرستم. افسوس و صد افسوس
باسلام باید برخورد شدید بشه ورییس بانکی که وام نداده برکناربشهآخه نمیدونم ارث باباشونه یامیخوان به قبرببرنددپول ها را دولت میگه بدین آنها نمیدن راسته شاه میبخشه شاقلی نامیده ازشماست که برماست
آیا میشود به بانک‌ خصوصی تکلیف کرد که چه وامی بدهد یا ندهد ؟ آیا در نحوه عملکرد بانکهای دولتی و‌خصوصی تفاوتی وجود پارد ؟
دستور پرداخت چنین تسهیلاتی آنهم با تحمیل ضمانتهای ضعیف و بدون پشتوانه , سر انجامی جز تجمع سهامداران در مقابل بانکهای ورشکسته نخواهد داشت .‌
بانک ها الان بین20 تا 40 درصد (بسته به میزان رقم سپرده ) دارند به سپرده گذاران سود پرداخت می کنند و باید این سپرده را با نرخ 16 درصد وام مسکن پرداخت کنند که امری دور از واقعیت است و همین الان هم سهام بانک ها نسبت به سایر صنایع و خدمات خیلی کمتر است . دولت اگر راست می گویید به تعهد خود در انتخابات مبنی بر ساخت 4 میلیون مسکن عمل کند موضوع خودبخود حل می شود
سلام،امروزرفتم بانک صادرات برای وام مستجری ،میگن وام مستجری به ماابلاق نشده واگرهم بدن بایدضامن کارمندوکسرازحقوق بایدداشته باشی ویاچک داشته باشی باکارکردزیاد،بگواگرمن چک داشتم وام واسه چی بردارم وکارمندکسرازحقوق به کی روبزنم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست